being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Tuesday 28 June 2011

(The Ten) DAY SEVEN : 10 important people

Assalamualaikum. Lega bila presentation PC Com dah settle. Tak payah fikir lagi dah lepas ni. Tinggal berapa assignment je lagi. Disebabkan bosan melayan kerenah diorang buat presentation kat depan, and dengan kerajinan aku yang dah datang ni, so aku nak continue dengan The Ten.

SATU : Semestinya parents saya! Tanpa mereka takde kot aku ni. Hehehe
DUA : My siblings. Sunyi kot kalau diorang takde kat rumah. Sebab diorang punya mulut banyak bising woo.
TIGA : Siapa lagi, EncikGulaHati saya lah! Kemana saya pergi, suka duka semuanya bersama dia. Memahami walaupun kadang-kadang tak. LOVE U B!
EMPAT : Bibik aku yang tersayang. Bukan orang gaji ye, tapi makcik. Keluarga mak aku kan ada mix Jawa, so semua panggilan pun dalam Jawa la ye.
LIMA : Fatin si keding. Kawan baik saya yang sentiasa ada bila saya perlukan dia. Sayang sangat-sangat kat kau!
ENAM : Mama and Ayah EnikGulaHati. Sebab mereka selalu ambil berat tentang saya. =)
TUJUH : Kawan-kawan saya dikolej kerana merekalah penghibur saya di kolej.
LAPAN : Aunty Dobi bawah rumah, sebab kalau aku malas nak basuh baju, aku hantar je kat dia. So dia pun penting.
SEMBILAN : Makcik kedai makan kat bawah kelas, kalau dia takde apa aku nak makan. Sebab kat sini takde kedai lain dah. Hehehe
SEPULUH : Sesiapa saja yang dianggap penting. Hahaha.*Dah taktahu nak letak siapa.




Sekian saja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...