being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Sunday 19 June 2011

Jurujerawat

Da seminggu cuti, akhirnya aku dah pun sampai ke tahun ketiga dalam diploma kejururawatan, and tinggal setahun je lagi nak habis. Macam tak percaya. Bukan tak percaya aku nak habis belajar, tapi tak percaya umur aku semakin meninggi. Tapi aku ni tetap tak tinggi-tinggi. Kenapa ya? Hahaha. Dah memang dikurniakan kemetot kot bak kata EncukGulaHati. Tapi walau apa pun, aku tetap comel! Hahaha. Pangg sebiji sebab perasan sangat.


Sebenarnya entri ni tak ada kena mengena pun dengan tajuk kat atas tu. Ye la, apa je yang aku nak cerita tentang jurujerawat kan. Aku sebenarnya masih tertanya-tanya sampai sekarang, dan belum jumpa lagi jawapan yang memuaskan hati aku. Apa yang aku musykilkan? Aku teringin sangat nak tahu, kenapa bila cerita tentang nurse je, mesti orang kaitkan dengan perkara-perkara yang tak elok. Contahnya, seks. Kenapa nurse sering sangat dijadikan simbolik seks?

Kenapa aku boleh terfikir soalan ni? Sebab bila aku google je image nurse mesti keluar gambar yang macam kat bawah ni.

Banyak lagi gambar-gambar tak senonoh ni. Tapi malas lah nk tayang kat sini. Nanti ada pulak yang kata aku ni terlebih. Kalau korang nak tengok korang boleh google sendiri. 

Apa pun, aku just nak tau je kenapa jururawat selalu jadi mangsa macam ni. Sesiapa yang ada jawapan tu dialu-alukan lah ye.



Notahandkerchief :
Entri ni takde kena mengena dengan sesiapa okay. No hurt feeling =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...