being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday, 13 June 2011

(The Ten) DAY ONE : 10 things about me

Kat sini aku nak bagitahu kamu-kamu semua sepuluh perkara tentang diri aku sendiri. Selamat mengenali diri aku :)

INI AKU


SATU : Nama aku Nur Arlina. Kawan-kawan, family panggil aku Alin.
DUA : Aku akan jadi jururawat tak lama lagi. Nak kena cucuk?
TIGA : Aku dah ada ENCIKGULAHATI.
EMPAT : Aku suka masak sebab EncikGulaHati suka makan masakan aku.(perasan sedap la tu)
LIMA : Aku seorang yang rendah. 
ENAM : Umur dah 20 (sekarang,2011) tapi perangai macam kanak-kanak.
TUJUH : I am a CATLOVER. Bila nampak je kucing tak kira dimana saja, mesti aku akan bagi dia makan.
LAPAN : Aku suka kacau kucing tidur. Sebab kucing suka kacau aku tidur. So fair kan?
SEMBILAN : Aku kuat membebel. Tapi lepas tu mengeluh penat.
SEPULUH : Aku suka cabut bulu ketiak. Geli? SO WHAT! Haha 




Banyak lagi aku nak tulis tapi nak sepuluh je kan, so aku bagi sepuluh aje. Kalau nak tau apa-apa boleh la tanya sendiri ye.*macam lah ada orang nak baca , ceit!


Notahandkerchief :
Ini post aku yang ke seratus. So Untuk yang keseratus aku bagitau la korang pasal diri aku ni ye. 

3 comments:

Amanina Nasuha said...

owwhh cm nie..ngat ke kna wt day 1-10 2 sepuluh2..hehehehe..

diya said...

aku tertarik yg ke 10..hahahahahhaha

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

@diya aku dah agak dah . hehehe .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...