being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday 13 June 2011

Kecewa!!

Haih, asal petang je mood jiwa kacau. Eh kejap, bukan gaduh dengan EncikGulaHati okay. Tapi dengan para pemandu senior kat luar sana. Apa lagi la Cik Arlina oii. Tak, aku bukan bergaduh, cuma aku kecewa dengan sikap diorang yang suka pandang rendah kat pemandu-pemandu yang berlesen P. 

Tahu lah awak tu pemandu berlesen penuh. Ye, memang awak jaguh kat atas jalanraya. Rasanya tak perlu kot nak tunjuk menunjuk. Saya tahu saya ni baru lagi atas jalanraya. Tapi tak boleh ke kita saling menghormati? Kan bagus macam tu, takde siapa salah. And takde siapa pun akan terlibat dalam accident. Dah la macam tu, ONE WAY pun awak tak nampak ke? Haih!!

HUH! PUAS!

Apalah yang aku bebel kat atas ni. Bukan nak membebel lah! Aku cuma suarakan takpuashati aku kat pemandu-pemandu je. Cerita dia macam ni. Tadi masa aku on the way balik dari kedai, macam biasa la, elok je aku drive. Jalan tu one way, kira mesti takkan ada kereta yang datang dari depan. Then suddenly datang satu kereta dari depan, laju pulak tu. Nasib baik aku brek cepat. Lepas tu boleh pulak dia salahkan aku. Duk tunjuk-tunjuk kat aku dengan mulut dia yang membebel entah apa-apa. Maki aku lah tu, macam aku tak tahu.

Masa tu aku dah kecut perut dah. Yela, tengok muka dia yang bongkak tu je dah menakutkan aku. Kalau ada sepuluh pemandu macam ni, taktau lah nak kata macam mana. Kesian pemandu-pemandu yang berlesen P macam aku ni kena buli.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...