being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday 13 June 2011

HAPPY TWENTY

Entri ni aku tujukan khas buat kawan baik aku sempena lagi beberapa minit je nak tiba 14 Jun.

Inilah CIK'JADIGEMUK'(read:bephat)


Mengikut jam, ada 1jam32minit34saat lagi untuk cik 'jadi gemuk' aku ni cecah duapuluh tahun. Ya, duapuluh! Dah tak ada lagi angka 1 didepan. Tapi angka 2. Aku sayang sangat dengan cik 'jadi gemuk' sebab dia sentiasa ada bila aku sedih, bila aku ada masalah. Senang cerita setiap kali aku perlukan seseorang, dialah orangnya.

Aku kenal dia masa aku Form 4. Dia pindah sekolah, then masuk kelas aku. Mula-mula tak lah rapat mana pun. Bila dah lama-lama jadi terapat pulak. Tambah pulak dia duduk satu apartment dengan aku, memang rapat lah kami.

Pergi tusyen sama-sama. Pergi sekolah sama-sama. Balik sama-sama. Kenangan terindah!

Sekarang ni dia dah jauh dari aku. Tapi tu tak menjarakkan aku dengan dia. Sebab sekarang dunia kan dah maju. Ada handphone, ada facebook. Kan kan kan.


Kepada cik jadi gemuk, welcome to TWENTY. Dah tua yee. hehehe .




Notahandkerchief :
Aku orang pertama kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...