being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Wednesday 15 June 2011

Liverpool, Arsenal, Chelsea








Ada apa dengan Liverpool, Arsenal dan Chelsea ni? Aku nak pergi melancong kat sana ke? Kalau ada rezeki boleh ye dok? Hehe. Angan-angan tinggi je aku ni. Kat dalam Malaysia pun belum pusing habis lagi, nak pergi oversea pulak.*tampar diri sendiri




Aku rasa siapa yang minat bola mesti tahu kan cerita ni. Cerita pasal Football Club Tour 2011 ni. Pada yang taktahu tu aku nak share sikit dengan korang. July ni Ketiga-tiga footbal club ni akan buat tour kat Malaysia. So diorang akan ada game dengan team Malaysia. Diorang buat game ni kat Stadium Nasional Bukit Jalil.

Jadual-jadual game adalah seperti berikut.
Arsenal vs Malaysia > 13 July 2011, 8.45pm
Liverpool vs Malaysia > 16 July 2011, 5.45pm
Chelsea vs Malaysia > 21 July 2011, 8.45pm


Bila ada game-game macam ni EncikGulaHati aku lah yang paling excited. Aku pun ikut jugak tengok game ni nanti. Kalau korang nak beli tiket and taktahu kat mana nak mendapatkannya, boleh klik kat gambar-gambar kat atas.


Notahandkerchief :
Mood bola dah sampai. Hehehe.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...