being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Thursday 16 December 2010

BOLA OH BOLA

bila sebut je pasal bola, kaum lelaki mesti mula nak buka cerita. team fevret la pemain la. macam2 lagi. begitu jugak boyfee saya. pantang sebut pasal bola, mula la nak cerita itu ini. boyfee saya ni peminat manchester united.



dia memang die-hard fan manchester united ni. sampaikan sanggup tinggalkan semua kerja dan juga saya untuk tengok team dia main. saya pun sebagai seorang girl dia yang memahami merelakan saja. dulu saya tak minat dengan bola ni. saya ingat lagi "kenapa dalam ramai2 orang tu nak kejar satu bola? kan kat kedai banyak bola. diorang takde duit ke nak beli?" soalan ni pernah saya tujukan kat daddy saya. masa tu zaman tumbesaran, apa pun taktau lagi. daddy saya cuma mampu gelak je, taktau nak jawab soalan yang saya tanya. tapi sekarang baru saya faham kenapa diorang kejar bola tu. bukan sebab takde duit nak beli, tapi ini lah yang dinamakan 'game'. oke, berbalik pada cerita tadi. kalau ada fefret team mesti ada fevret player kan. dulu masa zaman Cristiano Ronaldo naik dulu, itulah fevret player boyfee saya.


 tapi sekarang ni Cristiano Ronaldo dah tak main untuk manchester united. so fevret player boyfee saya pun bukan lagi Cristiano Ronaldo. dan pemain baru yang berjaya merampas jantung hatinya ialah Javier Hernandez Balcazar, yang juga dikenali ramai dengan nama Chicharito. tahniah kepada Chicharito sebab dah berjata curi hati boyfee saya sampai sanggup tinggalkan saya semata2 nak tengok awak beraksi. 



selain daripada menghabiskan masa untuk tengok Chicharito kesayangan beraksi, boyfee saya juga sanggup berhabis $$$ dengan membeli jersy2 team fevretnya. saya tak kisah sangat sebab saya juga akan dapat satu. jadi fair and square lah kan.  

ni jersy lama. jersy baru belum ada gambar lagi.


however it is, saya tetap akan sokong minat boyfee saya walaupun berhabis $$$ dan juga masa. lebih baik berhabis $$$ dan masa kat minat2 macam ni daripada berhabis $$$ dan masa melepak, merokok, dan melakukan kegiatan tak bermoral. 



1 comment:

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

syg...not chichatrito..chicharito..haha...lawak gle by post kali ni..mmg gelak x de sore la..sbb sore x de..
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...