being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Saturday 11 December 2010

BERCEKERAMA DI BAWAH LAMPU-LAMPUAN

actually title tak ada kena mengena pun dgn entry ni, kot lah. pada jam 9 malam tadi aku keluar dengan Nazira, my beloved muncet Shrek and my sista Ayuni. at first kitorang plan nak lepak kat dataran. saja tengok lampu-lampu, and yang penting melepaskan kempunan nak main sejenis toy ni, aku gelarkan toy ni lampu kelip-kelip terbang. setibanya di sana, ape lagi, cari lah orang yang jual lampu kelip-kelip terbang tu. dan kami jumpa. aku punya lah excited. da beli tu terus lah menuju ke tengah padang. tak sampai berapa minit kitorang kat situ tetiba terdengar bunyi polis bagi amaran suruh kosongkan tempat tu. memang what the ____ laa kan. yang peliknya, dataran tu kan tempat terbuka, untuk orang awam, aku still tak faham kenapa sampai macam tu skali. memang bengang gila la time tu. nak je aku cakap kat polis tu "kalau tak bagi orang ramai guna tempat tu, pagarkan je laa!" huh! marah ni!!



dah kena halau dengan polis, kitorang pun bertukar arah, pergi plak titiwangsa. dan main la lampu kelip-kelip terbang kat titiwangsa tu. excited gila, walaupun dah kecewa tadi. seronok punya main, tiba-tiba aku dengar macam ada benda patah. OHH NO!!!! bukan oh ni, oh yee, lampu kelip-kelip terbang aku patah. sedihnya tak payah cakap laa. 

macam ni lah aku nanges tadi.(perasan je laa minah ni)

lampu kelip-kelip terbang pun dah patah, so lepak mnum kejap, then balik rumah dengan hati yang kecewa !!

ni lah lampu kelip-kelip terbang yang dimaksudkan. yang tak patah tu adik aku punya, dan yang patah tu aku lah yang punya. 


1 comment:

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

haha...story yg menarik..
publish ni kt fb...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...