being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday, 20 December 2010

ATTENTION MOHD ALIF HAIQAL B KHAIRI





to my dearest muncet, here is something u should know. read it carefully oke!

bila B terkejut, macam ni lah reaksi muka B. hehehe




bila B bercakap dengan By with your serious face and serious voice, this is how i would be.


bila By mintak something and B tak bagi, this is what i will do, and say PLEASSSSSSSE!!
comel kan muka minta simpaty saya ^_^


bila B tengah bercerita and By rasa kagum, i will do this. hihihi


this is how you look when you are doig your face like this.



dan ketika awak sedang on9, beginilah awak.


bila kita bergaduh, saya akan gusti awak, walaupun saya ni pendek. DUSH DUSH! dan akan pastikan awak kalah....


 dan wrestling lagi sampai saya puas. hahaha



bila B marah, u look like this. ohh garangnya! eeeiii tatotnya!




sama tak muka B dengan deot kat atas tu? hehehe


bila kita dating, i like when everytime you hug me like this. make me feel safe. 



macam ni lah B bila tido.


tak kesah la macam mana pun rupa awak wahai mr.muncet, saya tetap sayang awak!



comel kan deot-deot ni...







1 comment:

shrek fiona said...

eeeeeeee...
byknye deot..
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...