being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday 20 December 2010

COKLAT




sebut je coklat, siapa yang tak suka kan. walaupun ada sesetengah orang anti-coklat kerana takut kegemukan, majoriti manusia memang gemarkan coklat. especially me! i am a chocolate lover! actually chocolate is good for maintaining our diet. coklat hanya akan menggemukkan jika seseorang itu mengambilnya dalam kuantiti yang banyak. so, if korang tak nak kegemukan, makan lah coklat tu dalam kuantiti yang sikit. but for me, i will eat it when i feel like eating it. tak kira waktu. kerana bagi saya coklat dapat menenangkan saya. bila saya dalam keadaan sedih, coklatlah yang membuatkan kesedihan saya kurang. dan bila saya runsing atau serabut dengan kepala otak yang dah sememangnya serabut, coklat juga lah yang dapat menenangkan saya. nikmatnya sangat memberi kesan sehingga saya lupa dengan segala masalah. mungkin sebab tu lah orang menggelar saya GEMUK. B, saya gemuk ke? walau apa pun kata orang, saya tetap dengan diri saya. ^_^

if korang nak panggil aku gemuk pun aku tak kesah. asalkan hati aku senang. hahahhaha.


ohh nikmatnya !!





B, bila boleh dapat COKLAT macam ni?????????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...