being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Monday 29 November 2010

27 november 2010

spending a day with his family. walaupun letih, tapi aku bahagia. dah lama aku tak rasa macam ni. jalan2 satu family, pusing2 kota. our first destination was the ZOO NEGARA. dah sepuluh tahun aku tak jejak kaki kat zoo. excited tak payah cerita lah. arrived around 11 am. then start la journey kami dalam taman haiwan tu. biasa lah, da nama taman haiwan, yang ada dalam tu haiwan lah kan.


sporting parents.






dah penat pusing2 dalam zoo tu, tambah lagi dengan perut yang lapar, kami keluar cari kedai makan. after lunch, we went to NATIONAL MUSEUM. ni lah kali kedua aku jejakkan kaki kat muzium. dah lama tinggalkan zaman sekolah, ni lah time nak refresh balik subject sejarah. walaupun pada hakikatnya aku tak minat sejarah dulu, bila ada kat muzium ni aku rasa kagum dengan orang zaman dulu2. 



si dia khusyuk membaca perjanjian pangkor.

ohh basikal tetnera jepun tahun 1941



B, terima kasih sebab dah buat by bahagia. by rasa bahagia sangat. family by tak sempurna macam ni. kadang2 bila by tengok family b, by jealous sangat2. dah lama family by tak macam ni. rindu sangat nak kembali macam ni. by appreciate sangat2 semuanya. layanan family b kat by terlalu istimewa. terima kasih b. terima kasih sangat2. I LOVE U MOHD ALIF HAIQAL !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...