being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Thursday 18 November 2010

THE CLIMB 3

23 october 2009
today is our VERY FIRST MONTHVERSARY. ye, genap lah sebulan hubungan kami. harini dengan bersaksikan segala ciptaan Allah kat titiwangsa tu, si dia pakaikan cincin yg kami beli last few days. di saat tersarungnya cincin tu kat jari aku, aku berjanji pd diri sendiri aku akaan selamanya menjadi milik dia. milik insan bernama MOHD ALIF HAIQAL. aku tau si dia happy, juz tak tau mcm mane na express ape yg dia rasa. masa sama2 nak pakaikan cincin kat jari one another, aku terdiam. aku hanya mampu mendengar bisikan kata cintanya kepadaku. aku malu masa tu. well, tak pernah ada org luahkan kata2 mcm tu seserius dia. 


dear ALIF HAIQAL, thx for being part of my life. u've taught me a lot. thx also for accepting me. remember that i will always LOVE u, no matter in what condition u are. my LOVE for u will never fades away, and will remain for the rest of my life. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...