being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Saturday 23 October 2010

23 october 2010

hari ni genap 13 bulan hubunganku bersama si dia. tapi hati aku tak gembira . kenapa harus wujud WANITA ITU antara kami ? apa pentingkah WANITA ITU smpai susah sgt dy nak buang mcm tu je ? aku mmg sgt2 hairan . sedangkan hati aku dengan sewenang2ny dy lukakan, seperti tak peduli betapa perit aku rasa . tapi WANITA ITU. sangat2 dijaga hatinya . sehinggakan permintaanku yg senang pun aku jgak dipersalahkan . yee mmg si dia kata takde pape . tapi tetap lagi nak brhubung dgn WANITA ITU kenapa ? sampai bila b nak wat mcm ni ? biarkan aje ? hati perasaan dy tau , hati perasaan by mcm mane ? lebih rela tgk by sakit drpd dy yg merana ? tak baik wat kat org mcm tu, tp baik ke wat mcm tu kat by ? by bukan push b . tp by tak boleh tgk WANITA ITU . dy mmg sgt2 bersalah pd by n sampai mati pon by takkan  maafkan dgn ape yg dy dah wat, smp b jd mcm ni, tak boleh buang dy . kesedihan yg dsebabkan oleh dy takkan pernah hilang b . TAKKAN PERNAH ! by berharap sgt b dapat rasa ape yg by rasa . by pon ada hati perasaan .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...