being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Tuesday 19 October 2010

malam ni hati aku menangis lagi . semuanya gara2 wanita itu . yee . WANITA ITU telah bnyak wat aku menderita . aku tak tau ape yg istimewa sangat dgn dia sampai si dia terlalu ghairah melayan . walaupun si dia tau aku sangat2 membenci WANITA ITU , si dia seakan2 tak peduli dengan hati dan perasaan aku . haritu si dia bagitau aku yg dia taknak lagi berkawan dgn WANITA ITU . tetapi apa yg aku lihat seolah2 WANITA ITU sangat penting bagi dirinya . si dia mmg tak nak buat aku menangis tapi dalam diam apa yg si dia buat mmg amat2 memeritkan ati aku . kerana WANITA ITU aku pernah dimaki . kerana WANITA ITU aku pernah dicaci . kerana WANITA ITU juga aku dibenci . dan kerana WANITA ITU kini aku menangis lagi .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...