being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Sunday 17 July 2011

LIVERPOOL AND ARSENAL FOOTBALL TOUR 2011

Wahh, banyaknya sarang tikus kat blog aku ni. Nak kena basuh ni. Dah lama tak jalan-jalan kat blog sendiri. Update apetah lagi. Dah la, malas nak membebel banyak-banyak.

Sepanjang minggu ni dah tiga kali aku pergi Stadium Bukit Jalil. Buat apa kat sana? Aku dating dengan pemain bola la. Siapa? Safee Sali la, siapa lagi. Hahaha. Perasan sungguh la, orang dah ada bini oi! EncikGulaHati jangan marah!



12 Julai haritu pergi tengok training Arsenal. Pakej sekali tengok Malaysia training. Esoknya pulak pergi tengok game Arsenal vs Malaysia. Bukan sebagai penyokong Arsenal tau. Because I am Red Devil's fan! Walaupun Malaysia tewas 4-0 dengan Arsenal, tapi aku tetap bangga.


Semalam 16 Julai pergi tengok Malaysia vs Liverpool. Walaupun Arsenal leading dengan 6-3, aku tetap puas hati. Itu menunjukkan semangat Malaysia. Cuma yang sedihnya, kebanyakan rakyat Malaysia tak menyokong skuad negara, tapi sokong team lain. Sokongan dari penyokong jugak mempengaruhi permainan. Apa pun syabas Malaysia!



Notahandkerchief :
Gambar belum boleh upload lagi. Nanti dah okay akan diupload.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...