being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Thursday 20 October 2011

Unbelievable? Believe it!

Tengok sekali, aku memang macam seorang gadis melayu. Tengok lagi, memang macam gadis melayu pun. Jangan perasan kau macam amoi ehh! Haha. Disebalik wajah kemelayuan aku ni, tersimpannya rahsia. Rahsia apa? Haa, the truth is, aku ni anak kelahiran darah campur. My dad is Chindian, my mother is Javanese. Apa tu Chindian? Hehe. Chindian tu Chinese + Indian. Haa. Percaya tak percaya tak? Kebanyakan orang takkan tau kalau aku tak bagitau. Ada satu hari tu, aku tanya CI aku. Kenal tak nenek aku yg bernama Rajeswary. Bulat mata CI aku. Haha. Yela, pelik la. Then lepas aku cerita yang selanjutnya, barulah Puan tau. And now, the very good news, aku dapat tau aku ada nephew baru. At first aku tertanya-tanya jugak. Sebab cousin aku kat sini tak ramai yang dah kahwin. And when i speak out their names, daddy senyum je. Lepas je daddy tunjuk gambar nephew aku tu, aku macam 'WOW!' . Aku macam tak percaya, he's so cute. And he doesn't look like one of us in Malaysia. And then I realize how great were my family.


Ni lah cousin saya, tapi terlupa nama. Hehehe

Nesta and his grandpa = my uncle =)



Ohh lupa. Saya perkenalkan, inilah Nesta, nephew saya. Hehehe. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...