being stronger day by day

Daisypath Anniversary tickers

Suka? Terima kasih =D

Tuesday 17 August 2010

kembali bercerita


Uploaded with ImageShack.us

waaaarrggghhh...suda lame x bebeblog..dlu aku benti tlis blog mahu menghentikan sengketa..mungkin mase tuh aku x ley nilai erti kasih syg yg diberi oleh gurl dlm gmbr ne..sjak kbelakangan ni br aku tersedar yg cinta n kasih syg dye sgt2 brnilai bg aku..br aku tau ape itu cinta..dye x de aku x ley idop..sprti skunk..dye da g jitra sabtu pg lalu..aku lak g jb sbtu mlm..mse dlm pjlanan tu aku ase x sng dodok x sdp ati..pe yg aku wat de je bnda x kena..naik bengang pon de...ne mungkin daulat dye kot...tp ntah la..ngn ex2 aku pon x de cam ni asenye..dye ne len..sgt2 memahami aku..pe aku na dye tau..aku putar belit ckp pon dye phm gak kehendak aku..skunk da na masuk staun aku bercintan ngn dye..dlm staun tuh aku kenang balik 1st aku jmpe dye ari ahad..aku ingt lg aku kna tampa ngn dye..haha..klaka mase tuh..sbbnye pndg dye len mcm..haha..sakit siot dye tampa..then pas tuh stat la hbgn kami..pjam clik pjam clik da na dkt staun..byk suka duka..aku x mo cite..sbb aku x mo kenang bnda lalu..story aku ne akn dsmbung oleh dye..so klo ada sape2 yg mmbcenye tngu smbung dye ek..daaaaaaaaaa

1 comment:

Mr.Bun and Mrs.Gem said...

thx bbu .
bby ingat lg peristiwa bersejarah tu .
hee .
sorry k .
ta sengaja .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...